Jar Challege 2016 maig

El mes de maig, el repte pertinent de la Jar Challenge va ser : Llegeix un llibre recomanat per algú, i així ho vaig fer. Es possible que molts de vosaltres  escoltat d'aquest llibre mitjançant recomanacions de terceres persones, estic parlant de Cartas de amor a los Muertos, una novel·la de Ava Dellaira.
Aquesta novel·la parla de la dura historia de la Laurel, una noia de 17 anys que haurà d'explicar mitjançant cartes ,fruit d'un treball de literatura, la seva nova vida sense la seva germana gran May. En la novel·la se'ns presentarà les dificultats que presenta la vida de la  Laurel sense ella: nou institut, noves amigues, un noi... i un secret amagat.
"Perquè hi ha certes coses que no puc dir-les a ningú excepte a la gent que ja no hi és aquí"



Ep! Spoilers: Tot i que el personatge d'en Sky a sigut el que menys m'ha agradat. Això ho veiem en l'actitud d'en Sky i la falta de ma dreta amb la Laurel. Aquesta a passat per situacions molt dures i ell no mostra la sensibilitat que en cal. Per altra banda també el caràcter de "noi dolent" que mostra al anar-se'n amb un altra quan la ruptura encara es recent m'ha semblat molt inmadura. I... ¿ li agradaba la seva germana? What!! indignant.
Fi Spoilers.

En general una novela molt sentimental i profunda en la que la superació dels problemes es la base fonamental en la es regeix l'obra. Uns personatges amb molt de caràcter amb intrigues que et mantindran enganxada fins al final. Gràcies a la seva composició de cartes la fan una lectura ràpida i amena perfecte com a lectura lleugera. 

Per cert! al final de la novel·la es pot trobar un llistat de cançons que apareixen al llarg de l'obra i que faran de la teva lectura una experiència única. 

Si has llegit o vols llegir Cartas de amor a los muertos o vols fer-me alguna recomanació no dubtis en deixar-m'ho en els comentaris d'aquí sota o en les meves xarxes socials que trobaràs a l'esquerra.

Ens llegim!!



Comentaris

Entrades populars