Jar Challenge Març

Cómics Marvel- Nuvos Ultimates


En el repte del mes passat debia de llegir un llibre que no fos una novel·la i vaig trobar l'oportunitat de poder llegir algun còmic de Marvel. 
Amb Thor mort , Loki , el germà del primer ,deslliga la seva venjança contra la Terra i Iron Man ha de reunir el nombre més gros possible d'aliats en la aventura més gran de l' Univers Ultimate fins a la data . A partir d'aquí una lluita és deslligara contra els bons i els dolents...

Bé, per a aquells que no hagin llegit mai un còmic, com és el meu cas, trobaran que és molt fàcil de seguir la trama perquè sempre intenta fer referències al passat. Un altra cosa positiva són els dibuixos molt bons i la rapidesa en la qual es llegeix aquest còmic. Fins aquí la crítica positiva. Els diàlegs són molt fluixos, és a dir, són molt forçats i en moltes situació sense sentit. Un tema que m'ha frenat molt i que m'ha fet sentir fora de lloc ha sigut el tema de les dones en aquest còmic ( i probablement en tots els de Marvel), em refereixo a la poca roba, les constants insinuacions sexuals i la utilització de la figura femenina com a causant dels problemes.

En conclusió, el còmic és bo però esta pensada per se llegida només per a homes. La historia podia haver tingut el mateix argument sense l'excessiva nuesa de les heroïnes doncs això només provoca una exclusió i et fa sentir fora de lloc com a dona que el llegeix.

Comentaris

Entrades populars