Sant Jordi Tag

Demà és Sant Jordi! i per conmemorar aquesta dada tan assenyalada per nosaltres els lectors us porto, com be diu el títol, el Sant Jordi Tag, creat exclusiva i originalment per aquest blog.


ROSA, un llibre que et va deixar amb una espina al cor: Doncs si hages de escollir un llibre que em va deixar amb un sabor agredolç va ser Eleonor i Parck. Una història d'amor poc comú i molt molt recomanada.

DRAC, llibre que et va fer estallar en flames: El llibre que em va fer enfadar en algunes escenes va ser Tron de Cristall de Sarah J. Maas. Per a aquells que se l'hagin llegit només diré que em considero Team Chaol.

LLIBRE, un llibre favorit que regalaràs en Sant Jordi: Aquest és Orgull i Prejudici de Jane Austen. És un llibre que requereix un nivell mínim de dificultat però que l'essència de l'historia pot agradar a qualsevol franja d'edat, tant joves com a grans, tot i que estigui basat en un altre època, conectes molt bé amb la trama i els personatges



PRINCESA, un personatge femení amb molt de coratge: Aquesta es Mara de La reina roja de Victoria Aveyard. Mara ha hagut de sofrir molts canvis en la seva vida i experiències gents fàcils, en un ambient perillos, doncs treu el seu coratge per defendre els seus valors.


GANA, un llibre que tinguis moltes ganes de devorar: Una llama entre cenizas és un llibre em van regalar pel meu aniversari i que estic desitjar devorar però que degut als examens es va aplaçant.

PRINCEP, un personatge valent: Harry Potter es sense dubte un dels personatges més valents de la literatura juvenil, només cal dir que és un Griffindor...

Comentaris

Entrades populars