Harry Potter Tag

Benvingut perduts. Aquesta setmana i com a celebració de la tornada a Hogwarts us porto un post molt especial carregat de frikisme del bo: El tag de Harry Potter.

1- Quin es el teu llibre favorit?
Tot i que els vaig gaudir tots em decanto per Harry Potter i el misteri del príncep.

2-Quin es la teva pel·lícula favorita?
Sense dubte Harry Potter i el calze de foc. Les proves li donen un toc diferent a la línia que segueixen les pel·lícules i visualment atrau molt.

3-Llibre que menys t'agradi.
Difícil pregunta...Impossible. Cap llibre m'ha desafeccionat.

4-Pel·lícula que menys t'agradi.
Es possible que la tercera, però haig de justificar-me dient que es una de les que més he vist.

5- Quines parts et van fer plorar?
(ATENCIÓ SPOILERS) Molts moments emotius transcorren en l'últim llibre, però sense dubte la mort d'en Severus Snape és una de les poques que em fa plorar a llàgrima viva.

6- Crepuscle o Harry Potter?
Diferents temàtiques amb diferents fils argumentals. Gens comparables l'una amb l'altre però si tingues que escollir fàcilment escolliria Harry Potter. (Always).

7- Personatge favorit?
Severus Snape. Un personatge tremend amb un gran cor i un passat gens difícil. Un cop s'esbrina els esdeveniments de la seva infància es difícil poder veure a en James com un heroi. 

8- Quin seria el teu patronus?
Segons el test oficial de Pottermore el meu patronus es un cigne blanc.

9- Si poguessis escollir: Vareta, pedra o capa?
Possiblement la capa. Ni necessito una vareta que em doni més poder ni una pedra que realment no ressuscita als mort.

10- En quina casa estaries?
Ravenclaw. Tot i que en tots els tests sempre vacil·lava entre Gryffindor i Ravenclaw finalment Pottermore em va seleccionar en la casa de Luna Loovegood i Cho Chang.

11- Quin es la teva matèria favorita?
Sempre m'ha atret Defensa contra les arts Obscures i tot i que Snape no hagués sigut seleccionat per impartir aquesta assignatura (tot una llàstima) Lupin és un excel·lent professor de la matèria. 


12- Si poguessis, quin encanteri faries servir a la vida real?
Accio es un encanteri bastant útil que faria servir moltíssim en la meva vida quotidiana. Encara que si l'aparició fos un encanteri em decantaria per aquesta amb els ulls tancats. 

13- Quina seria la teva posició en Quidditch?
Cercadora. Tot i que també gaudiria com a colpejadora.

Comentaris

Entrades populars